sobota, 2 stycznia 2016

Zaczynamy

Zaczynam moją przygodę z blogowaniem :)
Moim postanowieniem noworocznym jest, aby ten rok spędzić właśnie w terenie a wszelkie relacje, przygody, które (mam nadzieję) będą mi towarzyszyć, postaram się Wam w jak najdokładniejszy sposób udostępnić właśnie w moim „survivalu”. Chciałbym, aby była to dla Was zachęta do wyjścia z domu i spędzenia trochę czasu na łonie natury.
Postaram się, aby sprzęt, który będę używać był jak najtańszy. Znajdą się tutaj także przedmioty, które wykonam sam :). Oczywiście za półdarmo :P
Dla mnie z mianem survivalu wiążą się czynności codzienne, bo życie to jeden wielki survival.

Dzisiaj, zaczynając przygodę w terenie wykonałem rozpoznanie najbliższego otoczenia. Wspólnie z kolegą Marcinem poszliśmy na "herbatkę do lasu"
Pomimo -10*C daliśmy radę i cieszyliśmy się nie tylko pięknymi lekko zimowymi widokami, ale także gorącą malinową herbatą.



2 komentarze: