niedziela, 3 stycznia 2016

Latarki

Latarki
Za jedną z najbardziej przydanych rzeczy w moim wyposażeniu uważam latarki. Światło jakie dają pozwala oświetlić na tyle ciemne pomieszczenia, iż sprawiają, że czynności tam wykonywane stają się łatwiejsze. Pewnie każdy znalazł się w sytuacji, gdzie coś spadło na ziemie w ciemnym pomieszczeniu. Dezorientacja i chaotyczne szukanie… Posiadając latarkę taki incydent wcale nas nie stresuje.
Chciałbym Wam przedstawić dwie latarki jakie otrzymałem od znajomego. Są to latarki z diodami LED. 
Bardzo dobrze świecą i niemal każdego dnia korzystam z ich pomocy. Pomimo tego, że są zasilane trzema malutkimi bateriami, jakie możemy spotkać w zegarkach, światło, które dają jest naprawdę intensywne. 

Czarną latarkę mam przy kluczach od domu. Latarka ta dodatkowo posiada otwieracz. Natomiast czerwoną mam przypiętą do nożyka.
Latarki jak już wcześniej wspomniałem otrzymałem od znajomego. Wiem że takie zestawy były
w listopadzie/grudniu 2015 r. w marketach z czerwonym robaczkiem w logo za 8,99 zł  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz