niedziela, 3 stycznia 2016

Chlebak wojskowy

Chlebak wojskowy
Moją torbę kupiłem w sieci ze sklepów które wysprzedają pozostałości z magazynów Wojska Polskiego. Jest tego na prawdę dużo w sieci i można kupić fajne rzeczy za śmieszne pieniądze. Moja torba ma wymiary 20x16x11cm i jest dla mnie doskonałym rozwiązaniem na krótkie wypady np. do lasu. Kamuflaż torby to WZ 68 moro. Torba z regulowanym paskiem na ramię oraz drugim pasem który przypinamy do pasa aby torba nam nie latała. Wrzucić do niej butelkę wody, kubek, nóż coś do jedzenia i w drogę. Koszt takiej torby wyniósł mnie dokładnie 5 zł a w gratisie otrzymałem maskę przeciwgazową :)

2 komentarze:

  1. Kamuflaż torby to wz. 68 "mora". Wzór o popularnej nazwie "deszczyk" wygląda nieco inaczej: http://images41.fotosik.pl/560/a900f54cf312404fmed.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za informację, już poprawiamy

    OdpowiedzUsuń