wtorek, 5 stycznia 2016

Pancerny telefon

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać mój telefon. Jest to Asus Zenfone 5.

Źródło: http://ocdn.eu/images/skapiec/YmE7MDA7MDMsMCwxMTgsMCwx/cfbaf978292f9f6307f69bd0b5affc86.jpg

Posiada on  duży, dotykowy ekran. Bałem się o niego, nie chciałem aby uległ jakiemukolwiek zniszczeniu, dlatego też postanowiłem kupić nakładkę na tył telefonu z aluminium oraz szkło hartowane.
Zacznijmy od nakładki. Nakładka wykonana jest z materiału aluminiowego - tak twierdzi producent, choć chyba nie do końca. Najważniejsze, że jest mocna i chroni telefon. Dobrze się trzyma w dłoni.
Kolejnym zakupem jest szkło hartowane. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Nigdy z takim czymś nie miałem do czynienia. Jest to coś "a’la" plastik. Nie można zrobić na nim rysy ani nie można tego stłuc. Trochę popukałem i podrapałem przed założeniem na telefon ;) .

Teraz telefon stał się na tyle mocny, że zarówno podczas wypraw, jak też przy ewentualnym upadku na podłogę, nie powinno się nic stać. 
Nakładka na telefon oraz szkło to wydatek ok 12 zł. Musiałem niestety na to czekać aż miesiąc, dlatego że zostało to kupione u chińskich przyjaciół :) 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy i z takimi rzeczami sobie poradzą:D Ja znalazłam takie rzeczy do swojego telefonu na https://etuistudio.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny telefon! Ja ostatnio szukałam telefonu pancernego dla męża i trafiłam na ten ranking - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Pancerne-smartfony-ranking-najlepszych-modeli Warto się z nim zapoznać jeśli ktoś szuka solidnego telefonu na przykład do pracy.

    OdpowiedzUsuń